FAQ

Er det i virkeligheden ikke Folketinget, der bestemmer det hele?
Er mine rettigheder efter overenskomsten sikret ved lov?
Har medlemmerne overhovedet indflydelse på overenskomsterne?
Har overenskomsterne mistet noget af deres betydning?
Hvad er reguleringsordningen, og har den betydning for OK26?