Lige nu søger vi to konsulenter fra 1. august, som skal understøtte og rådgive vores medlemmer, og som har lyst til at blive en del af et sekretariat, der ser det som sin vigtigste opgave at styrke farmakonomernes rolle og hjælpe dem på bedste vis.

Dine opgaver

Vores to nye kolleger vil blive ansat i Afdelingen for rådgivning og forhandling
Opgaverne er mange i vores afdeling, og din opgavefordeling vil afhænge af dine kompetencer og interesser. Dine opgaver vil blandt andet være:

  • Medlemsrådgivning og sagsbehandling, primært telefonisk og via mail
  • Samtaler med medlemmer om karriere og arbejdsliv
  • Rådgivning og forhandling af medlemmernes individuelle sager
  • Undervisning af vores tillidsrepræsentanter 
  • Udviklingsarbejde på tværs af organisationen – enten som projektdeltager eller projektleder

Din profil

Dine faglige kompetencer og interesser:

  • Du har erfaring med rådgivning og sagsbehandling – meget gerne fra en faglig organisation
  • Du finder motivation og tilfredshed i dialogen med vores medlemmer – både pr. telefon, på mail og ansigt til ansigt
  • Du har viden om overenskomst- og aftalesystemet og om grundlæggende arbejdsret
  • Du er fleksibel – ligesom vi er, har gå-på-mod og er klar til en varieret arbejdsdag, hvor vi deler viden og hjælper hinanden på tværs af afdelinger, arbejdsopgaver og kompetencer.
  • Du har erfaring med at projektarbejde
  • Det vil være en fordel, hvis du har erfaring med karriererådgivning – eller er interesseret i det – da det er et indsatsområde i foreningen, ligesom vi har stort fokus på rekruttering og fastholdelse af medlemmer og arbejder på tværs af organisationen om dette mål.

Dine personlige kompetencer:

  • Du er god til at lytte og spørge ind til medlemmernes situation, så du kan yde kompetent rådgivning og sparring, der er i øjenhøjde med vores medlemmer
  • Du kan formidle din faglige viden på en letforståelig måde til farmakonomer – både mundtligt og skriftligt
  • Du er god til at arbejde i et team og bidrager til videndeling og samarbejde
  • Du kan arbejde selvstændigt og bidrager med godt humør i en travl hverdag

Hvad vi kan tilbyde dig?

I Farmakonomforeningens sekretariat er vi omkring 20 dygtige, sjove, faglige, kompetente og alsidige medarbejdere med forskellige uddannelsesbaggrunde og kompetencer. Vores gode kaffemaskine er ofte ”centrum” for gode snakke med kollegaerne, hvor verdenssituationen vendes og nye idéer opstår. Vi er gode til god stemning og til at have det sjovt – også på de travle dage. 

Sekretariatet ligger på Ramsingsvej i Valby. Vi bor i nye kontorlokaler, har en god kantineordning og kan tilbyde attraktive og gode personalevilkår herunder bl.a. god pensionsordning, sundhedsforsikring mv. De to stillinger er på fuld tid, og din indplacering og løn vil afhænge af dine kompetencer samt erfaring. Vi håber, at du vil med på holdet, og vi ser frem til at modtage din ansøgning!

Vores strategiske fokusområder er et bredere jobmarked, bedre og mere uddannelse til farmakonomer, at komme tættere på medlemmerne og at sikre gode og attraktive arbejdsforhold for farmakonomerne. Du kan læse mere om os og vores arbejde på www.farmakonom.dk

Kontakt og ansøgning

Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte afdelingschef for rådgivning og forhandling Mette Guldberg på tlf. 61 34 29 48.

Din ansøgning skal være os i hænde senest mandag 7. juni 2021 kl. 10.00. Du skal sende din ansøgning og CV til mailadressen: job@farmakonom.dk

Vi glæder os til at høre fra dig!